sobota, 18 grudnia 2010

Poradnik budowlany

Witam!

Budujesz samemu dom, planujesz taką budowę. Jeśli tak, to drogi czytelniku - ten poradnik pisany jest dla Ciebie. Jego głównym celem jest pomoc takim jak Ty czyli osobom samodzielnie budującym dom. Znajdziesz tu przedstawiony w sposób chronologiczny wykaz wszystkich niezbędnych procedur formalnych (niestety niezbędnych) by rozpocząć oraz prowadzić inwestycję budowlaną.
Dowiesz się ponadto:

  • Jak powinieneś przygotować się by zakupić grunt
  • Gdzie i jak można uzyskać informacje planów zagospodarowania przestrzennego w Twojej miejscowości
  • Jak prawidłowo napisać projekt, który umożliwi Ci uzyskanie pozwolenia na budowę
  •  Jak powinieneś przygotować się do rozpoczęcia inwestycji
  •  Jak zgodnie z przepisami prowadzić budowę

    Zapraszam do lektury - mam nadzieję, że się komuś ona przyda. 

    2 komentarze:

    1. Wydaje mi się, że przede wszystkim jeśli chodzi o nieruchomości tym bardziej nowe, warto jest je ubezpieczać. Sam właśnie zastanawiam się nad wyborem takiego https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci ubezpieczenia dla swojego domu i chciałem się was zapytać co o tym myślicie. Waszym zdaniem warto się na to zdecydować?

      OdpowiedzUsuń
    2. Super poradnik, wiele można się dowiedzieć. Ja to właśnie jestem na etapie wyboru ogrzewania i najbardziej skłaniam się ku ofercie https://www.samurio.pl/ na ogrzewanie podłogowe.

      OdpowiedzUsuń